.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمک به زلزله‌زدگان یا‌ جشن 100 هزار نفری
در بیانیه دانشجویان بسیجی مازندران به ارجحیت کمک‌رسانی زلزله‌زدگان بوشهر به هزینه‌تراشی برای برگزاری جشن 100 هزار نفری آزادی پرداخته شد.

به گزارش شمال نیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران در پی وقوع زلزله بوشهر و لزوم ارجعیت کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در سالی که سکاندار با بصیرت کشتی انقلاب آن را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند آزمون بزرگی آغاز شده که قبولی در آن جز با نگاه جهادی و حماسی امکان‌پذیر نیست.

در ادامه بیان شد: در خلق حماسه، چه سرمشق و الگویی بالاتر از شهدا که با تبعیت از فرمان معمار انقلاب سر از پای نشناخته و واژگان فراموش شده‌ای همچون ایثار و رادمردی را در دنیای بی‌روح قرن بیستم ترجمانی دوباره بودند.

دانشجویان بسیجی مازندران اعلام کردند: اکنون با نامگذاری سال 1392 به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی شمیم دلنواز یاد و خاطره دوران دفاع مقدس در کشورمان استشمام می‌شود، دوران طلائی هشت ساله‌ای که در آن همه چیز و همه کس فدای اسلام و انقلاب شد و هر آنچه غیر این بود رنگ باخت.

در ادامه تصریح شد: چه مجالی بهتر از سال حماسه سیاسی و اقتصادی برای اینکه مردم و مسئولان دوشادوش یکدیگر عیار ایمان خود را بالاتر برده و با ایثار و از خودگذشتگی پای در راهی نهند که هزاران شهید فراروی ملت قهرمان ایران گشوده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: در شرایطی که یکی از الزامات تحقق حماسه در عرصه اقتصادی مدیریت صحیح منابع مالی و پرهیز از هزینه تراشی‌های بی‌مورد است خبر برگزاری جشن یک صد هزار نفری در ورزشگاه آزادی موجب نگرانی دانشجویان مومن و ملت ایران شده و این تلقی را در افکار عمومی به وجود آورده که چرا هنوز بخش‌هایی از دولت تاکنون برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب به خیل عظیم ملت نپیوسته‌اند.

دانشجویان مازندران ادامه دادند: برآورد اجمالی نسبت به هزینه‌های پیدا و پنهان تدارک و اجرای مراسمی در این حد و اندازه از تحمیل مبلغی کلان به بیت‌المال برای برگزاری این اجتماع حکایت دارد که صد البته در تعارض آشکار با شعار سال است حال که مردم گرانقدر استان بوشهر درپی زلزله اخیر در غم از دست دادن عزیزان خود رخت عزا بر تن کرده و بخش عظیمی از آنان به واسطه تخریب یا آسیب واحدهای مسکونی خود سقفی بالای سر نداشته و چشم انتظار کمک‌های مادی و معنوی هم‌میهنان خود در جای جای کشورمان هستند صرف هزینه‌های میلیاردی برای تجلیل از فعالان ستاد تسهیلات نوروزی چه پیامی خواهد داشت.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: دانشجویان دانشگاه مازندران از مسئولان انتظار دارند با اولویت‌بندی مناسب و منطقی هزینه‌ها، منافع ملی را بر رویکردهای سیاسی و تبلیغاتی ارجح دانسته و در شرایطی که مردم بوشهر در رنج و سختی به سر می‌برند کاهش آلام و جبران خسارت‌های مردم زلزله‌زده را بر همه چیز ترجیح داده و با لغو برگزاری مراسم یاد شده و اختصاص بودجه این جشن به زلزله‌زدگان جنوب کشور از آزمون ایثار سربلند بیرون بیایند.

در پایان خاطرنشان شد: دانشجویان دانشگاه مازندران با ابراز همدردی با سوگواران بوشهری، از مدیران ارشد کشور تقاضا دارند به تبعیت از دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر پشتیبانی از خسارت‌یافتگان انجام رسالت خود در قبال این مرزنشینان استوار را بر برگزاری جشن تجلیل از اعضا ستاد تسهیلات نوروزی مقدم دانسته و پایبندی عملی خود به آرمان‌های امام(ره) و شهدا را به اثبات برسانند. /ف250

/فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.